بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نوع و کلاس بازی حمودی یک سر و گردن بالاتر غفوری است!

persian chat rooms

با انتقال غفوری به سپاهان، حمودی در راه استقلال؟
 علی حمودی که فصل قبل هم در لیست قلعه نویی حضور داشت و سرمربی آبی پوشان حسابی روی ماندنش تاکید داشت با یک قرارداد سنگین راهی سپاهان شد تا قلعه نویی تا انتهای فصل از جدایی حمودی اظهار ناراحتی کند.
اما فصل اول حضور حمودی در سپاهان چندان موفقیت آمیز نبود و سپاهانی ها ظاهرا با وریا غفوری مدافع راست فصل گذشته ی نفت تهران قراردادی دو ساله را امضا کردند و همین باعث شد گمانه زنی ها بابت خروج حمودی از سپاهان آغاز شود.
این بازیکن جنوبی امسال هم در لیست امیر قلعه نویی حضور دارد و به نظر می توان او را در فصل آینده با لباس استقلال فرض کرد.
خود حمودی در این خصوص می گوید: من خاطرات خوبی با استقلال دارم و با این تیم قهرمان لیگ شدم و حسابی در اوج بودم. از تماشاگران این تیم خاطرات خوبی دارم و همیشه استقلال را دوست دارم.
حالا که تقریبا کار غفوری با سپاهان تمام شده _البته میگویند مدیران نفت بخاطر داشتن قرار داد سه ساله با این بازیکن،پیوستن غفوری به سپاهان را غیر قانونی می دانند_ باید بگوییم که از همان روزهای ابتدای که نام غفوری برای پیوستن به استقلال را شنیدیم ،بایت جذب و یا مذاکره با این بازیکن برای پیوستن به استقلال فقط حرص خوردیم و دم نزدیم!
وریا غفوری شاید بازیکنی مستعد و توانایی باشد،اما به کار تیمی چون استقلال و حتی پرسپولیس نمی آید!
این بازیکن در فصل قبل با وجود ارائه بازی درخشان در حدخودش فقط و فقط بخاطر آن شوت زیبایش به رحمتی نامش بر سر زبانها افتاد!
و گرنه وریا غفوری یک بازیکنی تقریبا کوتاه قامت بوده که دارای سرعتی مناسب و همراه قدرت شوت زنی خوب می باشد.
منتهی استقلال بازکنی مثل علی حمودی میخواهد که هم در کارهای دفاعی بتواند به تیم کمک کند و هم در فاز هجومی بتواند در حملات شرکت کند.
حمودی از جمله بازیکنانی بوده که ثابت کرده حاشیه ای در طول فصل ندارد و اگر مشکلی برای بازی کردن نداشته باشد،حتما بهترین نمایش را از خود به جای میگذارد.
مهمترین ویژگی بازی حمودی در استقلال می تواند هماهنگی بسیار خوب وی با خسرو حیدری باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 5 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات,استقلال,علی حمودی,وریا غفوری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com